هذه هي مواصفات الزوجة التي يبحث عنها جودت آغا بطل مسلسل سيلا


يبدو أن نجوم المسلسلات التركية باتوا يستقطبون اهتمام الصحافة العالمية؛ حيث أجرت مجلة ELLE حواراً مع جودت آغا، بطل مسلسل "سيلا"، الذي تعرضه قناة الـ "أم بي سي 4" على شاشتها. فمهمت عاكف الأكورت الذي يجسّد شخصية جودت آغا في "سيلا"، هو من مواليد مدينة اسطنبول، وكونه أصغر إخوته (ثلاث أخوات وأخ كبير) يعتبر نفسه مدللَ العائلة. كما أن والدته كانت السبب في تشجيعه على دخول عالم الأزياء أثناء دراسته في المرحلة الثانوية؛ حيث سجّل اسمه في مسابقةBest Model of the World  ليحصل على لقب "أفضل عارض أزياء في تركيا" عام 2001، كما حصل على الجائزة الثانية "كأفضل عارض أزياء في العالم" في العام نفسه. بدأ مهمت عاكف حياته المهنية بعرض الأزياء، وتصوير العديد من كاتالوغات الأزياء، وأهمّها كاتالوغ "لاكوست" والإعلانات، ولكنه بعد عامين اتجه إلى مهنة التمثيل.




أكّد جودت آغا أنه يفضّل تجسيد أدوار تمسّ القضايا المهمة التي يعيشها في مجتمعه، مشيراً في هذا الصدد إلى تجسيده دور متطرف ديني في مسلسل "الحاج"، وفي مسلسل "المرآة المنكسرة" الذي كان يعالج موضوع زواج البدل وقضايا جرائم الشرف. وكشف في حواره أنه قرأ قبل تجسيد دور "الآغا"، أي الإقطاعي صاحب الأراضي الشاسعة، كتاب "الدولة والآغا" حيث تعرّف على مواصفات الآغا لكي يبدو طبيعياً في أدائه.

جودت آغا كشف في حواره أنه يريد الزواج، وأن يكون رب أسرة، خاصة وأنه يحترم جداً مبدأ الزواج. ووضع جدولاً بمواصفات المرأة التي يتمناها شريكة له في المستقبل، والتي يجب أن تتّصف بالقوة والحكمة في آن واحد وأن تكون واثقة من نفسها، وألا يكون لديها نقاط ضعف، لأنه لا يتحمّل ذلك. وأكّد أنه يجب على المرأة التي ستجذبه أن تعتمد على نفسها وتكون حكيمة في تصرفاتها. ولا تشعره بالقلق عندما يغيب عنها. وكشف جودت آغا أنه عاش من قبل قصة حب مع الممثلة سلين دميراطار التي جسّدت دور نرمين في مسلسل "دموع الورد"، ولكن لم تستمر العلاقة وانفصلا قبل أن يتزوجا.



 الأكثر وسامة


من جهة أخرى، تفوّق جودت آغا على مهند في سباق الوسامة الذي نظّمته صفحة النجوم الأتراك على "الفيس بوك". وفي التفاصيل، أن حوالي 3000 معجب شاركوا في المسابقة التي تنافس عليها 50 ممثلاً تركياً. واحتلّ الممثل مراد يلدريم الشهير بأمير في مسلسل "عاصي" المركز الأول.

كما حصل الممثل كيفانش تايتلوغ الشهير بمهند في مسلسل "العشق الممنوع" على المركز الثالث، تلاه كلٌّ من بولنت إينال (يحيى) في مسلسل "سنوات الضياع"، وأياد في "لحظة وداع"، ومحمد جونسور (مصطفى) بطل "الوردة البيضاء"، وأوزجان دينيز الشهير بحسام في مسلسل "قصر الحب"، وهاليت بطل مسلسل "عليا".

أما مهمت عاكف الأكورت المعروف باسم جودت آغا في مسلسل"سيلا" فقد احتلّ المرتبة الثانية في الوسامة متفوقاً على مهند. 



Star TV seems to have become Istqtabon Turkish attention of the international press; ELLE magazine conducted an interview with Jawdat Agha, the hero of the series "Silla", MBC "MBC 4" screens. Vmanmt Akef Alokort which embodies the personal Jawdat Agha "Silla", was born in the city of Istanbul, and being the youngest of his brothers (three sisters and a brother large) considers himself a spoiled family. As his mother was the reason for encouraging him to enter the world of fashion while studying at the secondary level; where his name in the contest Best Model of the World to get the title of "Best Exhibitor fashion in Turkey" in 2001, it won the second prize "best bidder fashion in the world "in the same year. Mehmet Akif began his professional fashion show, portraying many fashion catalogs, and the most important catalog of "Lacoste" advertising, but two years later went to an acting career.




Jawdat Agha said he preferred embodiment roles affect the important issues that live in society, noting in this regard to the incarnation role of religious extremist in the series "Hajj", and in the series "broken mirror" who had been treating the subject of marriage allowance and honor crimes cases. Revealed in his interview that he had read prior to reprise the role of "Aga", ie feudal owner of vast lands, the book "State and Aga," where you know on Aga order specification seems natural in his performance.
Jawdat Agha revealed in his interview that he wants to marry and be a family man, especially as he respects the very principle of marriage. And set out a specification woman who coveted his partner in the future, which should be characterized by force and wisdom at the same time and be self-confident, and not have a weakness, because it does not assume that. He stressed that women should that Stgzbh depend on themselves and be judicious in their actions. Nor can feel concerned when away from her. Jawdat Agha revealed that he lived by the love story with Celine Dmiratar actress that embodied Nermeen role in the series "tears of roses", but did not continue the relationship and divorced before they married.

 
The most toxic


On the other hand, more than Jawdat Agha Muhannad in a handsome race organized by the Turkish star Page on "Facebook." In detail, about 3,000 fans took part in the competition contested by the 50 representatives of Turkey. The actor occupied Murat Yildirim famous by Prince in the series "Asi" first place.
As happened Representative kivanc Taathelog famous Muhannad in the series "Mamnoua" third place, followed by each of Bulent Inal (Yahya) in "The Lost Years", and hands in a "moment of farewell", and Muhammad Johnsor (Mustafa) champion "White Rose", Ozcan Deniz famous Bhussam in the series "Palace of Love", and Hallett hero of the series "high".
The Mehmet Akif Alokort known as Jawdat Agha in the series "Silas" was ranked second in the handsome edging Muhannad.

Aucun commentaire

Fourni par Blogger.