Necati Şaşmaz... RAMAZAN İMAJI! نجاتي ساشمازفي رمضان

Necati Şaşmaz... RAMAZAN İMAJI!

Necati Şaşmaz... RAMAZAN İMAJI!

Kurtlar Vadisi Pusu oyuncusu Necati Şaşmaz yeni imajıyla Bağcılar Belediyesinin 16 yıldır kurduğu geleneksel iftar çadırında halkla beraber iftar yemeğinde biraraya geldi.

Yazı ve Fotoğraflar ; Muharrem ERDEMİR

16 yıldan beridir geleneksel hale getirilen,Türkiyenin en büyük çadırı ve kameralarla takip edilen,klimalı olan,5000 kişilik iftar sofrasında Bağcılar halkı ünlü oyuncu Necati Şaşmazı aralarında görünce çok memnun kaldılar.

Hiç kimsenin geleceğine ihtimal vermedikleri Necati Şaşmaz iftarda büyük bir kalabalıkla beraber dualar okudu ve iftarını açtı.Bağcılar Belediye Başkanı Lokman Çağırıcının çorbaları dağıttığı sırada iftar çadırına gelen Necati Şaşmaz gördüğü ilgiden çok memnundu.

Yemekler yendikten sonra Bağcılar Belediyesinin üzüm bahçesine geçildi,üzüm bahçesi gezildi, daha sonra çaylar içildi,meyveler yenildikten sonra koyu sohbetler yapıldı.Sohbetten sonrada Bağcılar Belediyesi iftar sofrası çadırında bir panel düzenlendi.

''Televizyonun toplum üzerindeki etkileri '' konulu düzenlenen panele RTUK Başkanı Prof.Dr.Davut Dursun ve Polat Alemdar ( Necati Şaşmaz ) katıldılar.Paneli yöneten radyo ve televizyon proğramcısı Sırrı Er önce RTUK başkanına verdiği söz hakkıyla konuşmaya başlayan Prof.Dr.Davut Dursun ; ''20.yüzyılda Televizyon günümüzde en önemli buluş ve kitle iletişim aracıdır.Yaklaşık olarak 17.5 milyon evde televizyon vardır.

Bazı evlerimizde 2-3 tane televizyon vardır.Bu demek oluyor ki 33 milyon televizyon ile dünyada en çok televizyon ve izlenme oranıyla da en üst sıralardayız.Televizyonu en çok Türkiyede geliri az olan insanlar izliyor.Televizyon bilgi alma ve eğlence aracı olarak kullanılır.Türkiyede 249 adet televizyon kanalı mevcuttur ve 1062 adette radyo vardır.Böyle olunca çok zengin bir televizyon ve radyo yayıncılığımız var.

2010 yılında Türkiyede çekilen yaklaşık 70 dizimizi yurtdışına ihraç ederek 50 milyon bir gelir elde ettik.Bu amaçla da yapımcılara teşekkür ediyorum onları kutluyorum.Eskiden film ithal eden bir ülke iken şimdi biz ihraç eder hale geldik.Buda Türkiye açısından güzel bir gelişmedir.

Televizyonlar bizim vazgeçilmezimiz oldu.Hem seyrediyoruz hem şikayet ediyoruz.Şikayetlerin başında en çok şiddet geliyor.RTUK olarak biz dizileri yayından kaldıramayız,biz sadece denetleriz,gerekirse ceza yazabiliriz.Yeni meclisten yeni kanunların çıkmasınıda bekliyoruz.'' dedi.

Necati Şaşmaz ise ; ''Ben hertürlü eleştirilere açığım,benim oynadığım dizi ilk başlarda bir mafya dizisi olarak başladı ama daha sonraları mafya dizisi olmadığı, Türkiyede dönen dolapların neler olduğunu ortaya çıkardığımızı düşünüyorum.

Zamanımızın bir çoğunu televizyon karşısında geçiriyoruz ve anti sosyalleşiyoruz.Biz Türkiye için iyi bir iş yaptığımızı düşünüyoruz.Öyle olmasa 8 yıl gibi uzun bir süre gündemde olmazdık.Bizim dizimizin çocuklar üzerinde kötü imaj bıraktığını düşünenler var ama hiç düşündünüz mü ? internetler çocuklarımızı esir alıyor aile ortamından uzaklaştırıyor,bence internet çocuklarımız için daha tehlikeli olduğunu düşünüyorum.

Geçmişte dallas gibi cinsellik içeren diziler vardı o diziye hiç kimsenin itirazı yoktu.Biz de oynadığımız dizide haber içerikli ve bilgilendirme yapıyoruz.İnsanlarımız Türkiyede neler oluyor neler bitiyor merakla bizi 8 yıldır takip ettiler ve izlenme rekorları kırdıysak demek ki doğru şeyleri yaptığımıza inanıyorum.Bu yapmış olduğum dizi yüzünden de sürekli tehdit alıyorum ama ben doğru şeyler yaptığımı düşünüyorum ve yoluma devam ediyorum.Buraya kadar gelen bizi burada yanlız bırakmayan halkımızada tek tek teşekkür ediyorum ve sizi allaha emanet ediyorum.''dedi.

Bağcılar Belediyesi iftar çadırındaki yemek ve paneli, basın olarak sadece Magazinkolik Muhabiri Muharrem Erdemir yakından takip etti.

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url