Memati orkestra şefi oldu



Memati orkestra şefi oldu


Gürkan Uygun Dünya Kadınlar Günü vesilesiyle katıldığı organizasyonda konuşma yaptı

Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) Kadın Sorunları Araştırma ve Uygulama Merkezince 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında düzenlenen etkinlikte, Kurtlar Vadisi Pusu'da 'Memati' karakterini canlandıran GürkanUygun orkestra şefliği yaptı, şarkı söyledi.

ORKESTRAYI YÖNETTİ

Güzel Sanatlar Fakültesi öğretim üyeleri ve öğrencilerinin müzik dinletisine katılan Uygun, istek üzerine bir süre orkestrayı yönetti.

Uygun, uzun süre alkışlandı.

O ŞARKIYI SÖYLEDİ

Daha sonra bir öğrencinin isteği üzerine, Uygun, Kurtlar Vadisi dizisiyle özdeşleşen 'Bu şehir girdap gülüm' şarkısını seslendirdi.

KONUŞMA YAPTI

Programda 'Ekranda Şiddet ve Kadına Yansımaları' konulu konferansta konuşan Gürkan Uygun, şiddetin temelinde eğitimsizliğin yattığını belirtti.

Uygun, 'Topluma haksızlık etmek istemem ama bana sorarsanız kadınların en büyük sorunu eğitim ve şiddet. Bunun haricinde kadınlarımızı günlük hayatta birçok iş kolunda görebiliyoruz' dedi.

Konu medya aracılığıyla yılda bir gün anlatılınca çok değeri olmadığını söyleyen Uygun, 'Biz erkekler olarak bir hanımefendiyle evleniyoruz, onunla bir çocuk yapıyoruz, o çocuğu büyüttürüyoruz, baktırıyoruz ve sonra bir de üstüne dövüyoruz. Allah aşkına bunu yapmayalım. Bunu yapıp da kendinize erkek demeyin. Korumasız bir insana el kaldıran, döven bir kişiye ben erkek de demem insan da demem. Kendinden güçsüz birini döven bir erkek 'ben erkeğim' diye nasıl sokakta gezer ben bunu anlamıyorum' diye konuştu.

Daha sonra, Vali Oğuz, Uygun'a plaket verdi. Prof. Dr. İbicioğlu da Uygun'a üniversitede üretilmiş deri çanta hediye etti.

Programın ardından hayranları Uygun'la fotoğraf çektirdi.
Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url