Sesimle oynamıyorum çünkü Polat'ı bozuyorبولات اللعب مع صوتي لأنها مثيرة للقلق

Sesimle oynamıyorum çünkü Polat'ı bozuyor

Kurtlar Vadisi'nde Polat karakteriyle tanınan Necati Şaşmaz, üç hafta önce Yazete adında bir internet gazetesi kurdu. Sitede yazdığı köşe yazılarıyla Kurtlar Vadisi dizisini eleştiren gazetelere, Necati Şaşmaz olarak cevap veriyor.


Sesimle oynamıyorum çünkü Polat'ı bozuyor
Fotoğraflar: SEDAT ÖZKÖMEÇ
KÜBRA&BÜŞRA İLE İKİDE BİR
Polat Alemdar'ı milyonlar tanıyor. Peki ya, Necati Şaşmaz'ı kaç kişi tanıyor? Bu sorunun cevabını ben de tam olarak bilmiyorum ama benim amacım Necati Şaşmaz'ı görmekti. Otokontrollü davranışları üzerine inşa ettiği çelik savunma mekanizması sayesinde Necati'yi pek göremedim. Polat'a her daim sahip çıkıyor hatta o kadar ki Polat karakterini bozmasın diye kendi sesiyle oynamıyor. Şu sıralar kendi internet gazetesinde köşeler yazıyor. Polat'la 6 yıldır tanıyoruz ama sanırım Necati Şaşmaz'ı yeni yeni tanıyacağız. Kübra

Çengelköy'deki Kurtlar Vadisi Pusu'nun setindeyiz. İçeriye girdiğinizde karton posterler, set çalışanları, makyaj odası. Biraz daha ilerlediğinizde asıl dizinin çekildiği mekana giriyoruz. Çelik sütunlar, toplantı masası, yerde camın arkasına konmuş Piri Reis haritası, kızıl kastane rengindeki kapılarıyla tam manasıyla bir Kurtlar Vadisi. Necati bey yani namı diğer Polat Alemdar girince içeriye o dizinin bir parçası gibi hissetmemek elde değil. Biz Necati Şaşmaz ile konuşmak istedik bakın ne gördük? Büşra

Altı yıldır Polat karakterini canlandırıyorsunuz. Necati ile Polat birbirine geçmedi mi?

Yoo.

Necati'den ne kaldı geriye?

Necati yerinde duruyor, arttı ama eksilmedi. İnsanlar bana Polat karakterini yapıştırmış olabilir ama ben kendime yapıştırmadım.

İki karakteri bir arada taşıyorsunuz bu çok şizofrenik birşey...

Hayır. Sizce şimdi karşınızda Polat mı oturuyor?

Hem evet hem hayır...

Ben Necati Şaşmaz'dan Polat'a çok şey katıyorum. Ama dışardan baktığınızda benim yaptığım bir hareketi Polat yapıyor derseniz, ters algılamış olursunuz. Bu benim Polat'a katmış olduğum birşeydir.

Yani siz Polat'ı oynarken Necati Şaşmaz'ı mı oynuyorsunuz?

Hayır öyle denemez. Onun yaptıklarıyla benim yaptıklarım asla aynı değil. Ama benim de Polat'tan öğrendiklerim var.

ŞÖHRET POLATTAN DAHA AĞIR

Ne öğrendiniz?

Yaşamış olduğu sıkıntılarının karşısında tercihlerini nasıl yaptığını ondan öğrendim. Göreviyle ailesine olan ilgisi arasında balans yapabilen bir karakter. Bunu gördükçe Polat'ı tebrik ediyorum.

Nesini eleştiriyorsunuz peki?

Yemek yemiyor, uyumuyor. (Gülüşmeler)

İnsan değil mi?

İnsani özelliklerini yeni yeni görmeye başladık. Dizinin konsepti gereği bunu görmüyorduk. O tarz yönlerini göstererek zaman kaybetmek istemiyorlar. Mesela; dizide ortama yeni giren bir insan merhaba demez. Orada söylenmesi gereken söz vardır o söylenir.

O zaman superman gibi...

Evet bir kahraman.

Superman kostümü hiç eskimeycek mi, nereye kadar sürer?

Onu bilmiyorum ama bir oyuncu yaptığı işin devamını ister. Süresinin uzun olması avantajdır. Gidebildiği yere kadar gidecek. Amerika'daki gibi dizilerde yaşlanıyor insanlar. Al Pacino 'The Godfather'da oynadı ama üzerine yapışmadı. Aksine birçok yapımda rol aldı. Bunu ileride göreceğiz.

Polat bir proje mi?

Hayır.

Nereden anlayacağız olup olmadığını?

Proje ve marka durumundan çıkarıp daha bizden ve halkın içinden olması için uğraşıyoruz. Senaristlerimiz,kahraman olarak göstermemek için Polat'ın bazı taraflarını törpülediler.

Dizi başladığından bu yana tehtid aldınız mı?

Almıyoruz direk dizimiz kaldırılıyor. Kurtlar Vadisi Terör'de olduğu gibi.

Hangisi daha ağır, şöhret mi yoksa Polat olmak mı?

İlk başlarda Polat daha ağırdı. Çünkü oyunculuk bilmiyordum. Sete ilk gittiğimde figüranla eşit derecedeydim. Oyunculuk bana çok ağır geliyordu. Ama şöyle bir şansım da oldu. Polat karakteri mafya içinde de çok acemiydi. Bu nedenle Polat'la Necati'nin uyum sağladığı yer, acemilik oldu. Onu avantaja çevirip bu durumu kullandım. Sonra ki dönemde ise şöhretin ağırlığını hissetmeye başladım. İnsanları kırmadan, rencide etmeden, kendi yolumu çizip orada kalmak tabiki zordu.

Bunu korumak için ne yaptınız?

Sadece sevdiğim insanların içinde olduğu hayatı seçtim. Özelimi sadece ailem ve dostlarımla paylaştım. Bunun dışında spor veya başka aktiviteleri kendi evimde yapmaya çalışıyorum.

DÖRT DİL KONUŞAN OYUNCU OLAMADIM

Dışarıyı hiç özlemiyor musunuz?

Özlüyorum tabiki. Çünkü ülkemin güzelliklerini doya doya yaşayamıyorum. Oyunculuğa başlamadan önce gezgindim. Türkiye'nin büyük bir bölümünü gezdim. Ama bu mesleğe başladıktan sonra gezememeye başladım. Vakit bulduğum zaman gittiğimde de acaba imza günü mü ya da başka bir etkinlik mi diye düşünmek zorunda kalıyorum. Oysa ben sadece kahve içmek istiyorum.

Hep takım elbiseyle mi dolaşırsınız böyle? Yoksa bilinçli birşey mi bu?

Üzerimdeki Polat kostümü değil ki. Ben zaten takım elbise giymeyi çok seven biriydim. Pazar günleri hariç hep takım elbise kravat dolaşırdım. Çünkü önceki çalışma hayatımda da şirketlerim vardı. Orada ne giyiyorsam aynısını devam ettirdim.

Kurtlar Vadisi milli maçtan bile daha çok izleniyor. İnsanları bu diziye çeken nedir sizce?

Seneryonun iyi, güçlü ve dinamik olmasından kaynaklanıyor. Karakterler hayattaki gibi doğuyor, büyüyor ve ölüyorlar. Bunu kısa bir zamana oturdukları için seyircinin ilgisini çekiyor. İnsanların hayatlarında görebilecekleri herşeyi senaryolaştırıyoruz.

Kurtlar Vadisi çok erkeksi bir dizi. Kadın karakterler çok güçlü değil, duygu yok...

Dizinin başlarında daha önce hiç rastlamamış bir Polat ve Elif aşkı vardı. Yaptığı iş yüzünden kimliğini ve sevdiklerini değiştirmek zorunda kalan bir adam; 'Ben sizler için yokum' diyor. Bana kalırsa çok güzel bir aşk hikayesi işlendi. Sonra seneryoda birkaç deneme oldu. Çünkü bir süre sonra herkes 'dizi de neden aşk yok, neden kadın yok' diye sormaya başladı. Senaristler çok denedi ama oturmadı bir türlü.

İzleyicinin isteklerine ne kadar bağlı bu yapım?

Bizim yönlendiren hiç bir zaman seyirci olmadı. Çünkü izleyiciyi fazla dikkate aldığınızda da, hiç dikkate almadığınızda da yanlışa götürebilir. Elif üstüne kimse aşk tanımadı. Aşk değil de acaba birsevgi mi olsun, dediler. Sevgi koyup evlendirdiler.

Muhsin Yazıcıoğlu ile ilgili bir yazı yazdınız. Dizide bu olaya yer verilir mi?

Sanmıyorum. Onu senaristlerimiz daha iyi bilirler. Muhsin Bey vefat ettiğinde sadece ben değil herkes onun için yazı yazdı. Ben de yazdım ama bunun diziyle bir ilgisi yok.

Kurtlar Vadisi devletle daha mı ilişkili oldu? Cumhurbaşkanı görüşmeleri filan...

Dizinin ilk başlarında mafyanın ne kadar kötü birşey olduğu anlatıldı. Ama mafya konusu anlatıldı ve bitti. Sonra baronları anlatmaya başladık. Aslında o çakıl taşlarıyla oynayanları anlattık. Ardından terör örgütünü anlatmak istedik. Sonra dizi kaldırılınca terörün arkasındakileri anlatalım istedik. Bu anlatımı yaparken karakterler oluşturduk. İyiler ve kötüler oldu. Hepsinin aralarında temas var. Oradaki karakterler sadece sembol. Asla Polat için şu kişinin ismi diyemezsiniz. Cumhurbaşkanı da öyle sembolize edilmiştir.

Peki bu dizi ne kadar mafyayı tanıyarak çekildi?

Sizin bildiğiniz kadar. Türkiye'de mafya örneğimiz yok. Dünya'da mafya ile ilgili yapımlara bakıp karakterleri, davranışları, giyim ve kuşamları oluşturuldu.

Raci Şaşmaz sizin kardeşiniz. Kardeşiniz tarafından yönetilmek nasıl bir psikoloji?

Ben oyunculuk için karar verirken ailemle istişare etmiştim. O dönemde ailemden tek karşı çıkan Raci oldu. Ama şimdi 'İyi ki o rolü sen oynamışsın' diyor.

Neden istememişti peki?

Çünkü 'eğer sen oynarsan ben de oynamak zorunda kalırım' diye düşünüyordu. Kamera önünü istemediği için söylemişti bunu. İkinci sebebi de 'seni çok iyi tanıyorum bu benim için zorluk olur. Sana yazamam' diyordu. Sonrasında iyi tanımanın avantajlarını gördü. Bazı özelliklerimden ekledi Polat karakterine.

Sizden neler var Polat'ta?

Hızlı araba kullanmam ve enerjik olmam.

Peki bu proje bitince oyunculuk bitecek mi?

Daha iyilerini yapmak istiyorum. Film tekliflerine de açığım ama sağlam senaryo olması gerekir. Film için zamanım sadece üç aylık bir dönem oluyor. Türkiye'de maalesef senaryo yazılıyor üç gün sonra çekime başlıyorlar. Ben hazırlık aşaması geniş olan bir projede yer almak istiyorum. Seneryosu yazılmış ve iki ay sonra çekime başlanacak. O şartlarda oynamıyı kabul edebilirim. Bu prensibim.

Peki hiç kendi sesinizi kullanmayacakmısınız?

Aslında kendi sesimi kullanmak istiyorum. Kurtlar Vadisi Irak filminde Türkçe Arapça, Kürtçe ve İngilizce konuştum. Beni seslendiren arkadaş; 'çok güzel konuşmuşsun keşke sen seslendirmiş olsaydın' dedi. Aslında bütün dillere yatkınlığım olmasına rağmen kullanmadım o özelliğimi. Dört dil konuşan bir oyuncu olamadım.

Polat'a hakaret edildiğinde dava açamıyorum

O zaman Yazete, sizin kendinizi ifade etmeniz içinde bir araç?

Evet. Çünkü bize yüklenmeler hep Polat üzerinden oldu. Bir hakaret edilecekse Polat'a söyleniyordu. Mahkemeye başvurduğumuzda ise 'Bunun bir geçerliliği yok' dediler. Çünkü benim resmimi koyuyor ama altında Polat yazıyor. Mahkeme de dizi karakterine hakaret edildiği için dava açamıyor.

Mahkeme dava açamıyorsa siz niye bu kadar umursuyorsunuz. Sonuçta size değil Polat'a ediliyor hakaretler...

Hayır ama bana söyleniyor. Çünkü kinayeli hakaretler var. Polat'ın üzerinden bana laf söyleniyor.

Necati'yi ihmal ettiniz o zaman...

Hayır sadece insanların kafasındaki fotoğraf bu.

Aktif gazetecilik mi yapıyorsunuz?

Evet. Günde ortalama 12 manşet atıyoruz.

Hangi tarafta peki?

Bir tarafı yok. Biz zaten bugüne kadar bir taraf olmadık. Dizide olmadık, gazetemizde de olmayacağız. Yorumlar kendimizce ama tarafı olmayan bir gazete.

Ama sanki o köşeleri de Polat yazıyor gibi, Resim Polat fotoğrafı ama imza Necati Şaşmaz...

Aslında ben resim düşünmüyordum ama arkadaşlar resim olsa daha iyi olur dediler. Vaktim olmadığı için daha önceden çektirdiğim fotoğrafı kullandım. Okur yorumlarından da aynı tepkiyi aldım. Ama sivil halimle de fotoğraf çektireceğim.

Yazılarınızı içinizden geldiği gibi mi yazıyorsunuz yoksa otosansür uyguluyor musunuz?

Otokontrol tecrübem var ve bunu kullanıyorum. Ama içimden geldiği gibi yazıyorum. Hem okunacak şekilde, sade hem de içi dolu şeyler yazmaya çalışıyorum. Çünkü bunu üç beş kişinin okuduğu dergiye vermiyorum.

Peki bu Yazete site olmaktan çıkıp basılı bir hale dönüşür mü?

Pek sanmıyorum. Çünkü günümüzde internet haberciliği daha ön planda. Baskının maliyeti de çok yüksek.

Oyunculugu da istemedim gazeteciliği de

İnternet gazetesi kurdunuz. İsmi Yazete neden?

Haberle ilgili birçok site ismi daha önceden alınmıştı. Üzerinde uzun bir araştırma yaptıktan sonra birkaç isim bulduk. Onlardan birisi Yazete'ydi. Yazmaktan geldiği için Yazete dedik hem de kendimize ait bir markamız olsun istedik.

Bu Necati Şaşmaz'ın Yazetesi mi peki?

Fikir Ömer Lütfi Mete'ye ait.

Sitenin amacı ne?

Kurtlar Vadisi'nin üstüne çok gelindiği zamanlar oldu. Ama biz bu söylemlere hiç cevap vermedik. Bazen anlatmaya çalışsak da yanlış ve eksik algılanıyorduk. O dönemde Ömer bey ile böyle haber sitesi kursak mı? diye konuşmuştuk.

Bir anlamda diğer gazetelere misilleme mi yapıyorsunuz?

Hayır. Sadece sesimiz olsun istedik. Çünkü insanlar bilmedikleri şeylere önyargılı olurlar. Bu önyargıları kırmak için kendimizi anlatalım istedik. Ama Ömer Bey bir rahatsızlık geçirdi ve projeye ben devam etmek zorunda kaldım. Yoksa ben gazeteci değilim, sadece okuyucuyum. Oyuncu olmak istememe rağmen oyuncu oldum, gazeteci olmak istememe rağmen gazete çıkarıyorum.

İstemediğiniz şeyleri neden yapıyorsunuz?

Aslında başta talepkar olmasam da sonra sevdiğim bir işti. Mesela; köşe yazarlığını sevdim.

Siz birazda Polat'a zarar vermemek için mi teklifleri kabul etmiyorsunuz?

Evet. Mesela; Polat karakterini bozmamak için kendi sesimi kullanmıyorum. Polat'ın sesi var onu kullanıyoruz. İzleyici aşina olduğu için. Kurtlar Vadisi dışında birşey yapsam o projeyi etkiler düşüncesi de var. Bu yüzden de projeleri erteliyorum.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı haberin tüm hakları Diyalog Gazetecilik A.Ş.'ye aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan köşe yazısı/habere aktif link verilerek kullanılabilir. بولات اللعب مع صوتي لأنها مثيرة للقلق
دعت صحيفة الإنترنت باركر العار المعترف بها طابع وادي الذئاب، Yazete شكلت قبل ثلاثة أسابيع. وادي الذئاب سلسلة كتب على الموقع من خلال كتابة مقالات تنتقد الصحف والعار هو مجرد استجابة و.

بولات اللعب مع صوتي لأنها مثيرة للقلق
صور: سدات ÖZKÖMEÇ
1 اثنين الكبرى وبصرى مع
باركر يعرف الملايين Alemdar. ماذا عن، وانت تعرف كم من الناس Şaşmaz'ı نجاتي؟ أنا لا أعرف بالضبط الإجابة على هذا السؤال، ولكن هدفي هو ان نرى Şaşmaz'ı نجاتي. ويمكن نجاتي آلية الدفاع التي تبني على سلوك Otokontrollü الصلب كثير لا يرى. بولات بولات، لدرجة أنه يأتي دائما مع صوته أنه لا يلعب شخصية لا سحق. كتابة حاليا على صحيفة الإنترنت الخاصة بها زوايا. نجاتي ست سنوات، ولكن أعتقد أننا نعرف Polat'la Şaşmaz'ı للتعرف على جديد جديد. الكبرى

على وادي Çengelköy Pusu'nun من الذئاب. عندما تدخل داخل الملصقات من الورق المقوى، مجموعة من العمال، غرفة الماكياج. اتخذت مساحة أكثر من ذلك بقليل، والشروع في دخول الدليل الرئيسي. أعمدة الصلب، وجدول الاجتماع، وضعت وراء الزجاج حيث بيري ريس الخريطة، واللون الأحمر من الأبواب kastane بحت وادي الذئاب. دخلت ألن باركر نجاتي بك الاسم المستعار من الداخل، وليس ليشعر وكأنه جزء من ذلك الصفيف. نحن نرى ما رأيناه يريد التحدث مع العار؟ ريان

Canlandırıyorsunuz باركر حرف لمدة ست سنوات. مرت نجاتي بولات على بعضنا البعض؟

يو.

نجاتي ما تبقى؟

نجاتي لا يزال قائما، لكنه لم يغادر الوردة. يمكن باركر التمسك حرف من يسألني الناس، لكنني yapıştırmadım نفسي.

حمل مجموعة من حرفين ... وهذا هو الشيء منفصم جدا

رقم باركر هو يجلس الآن أمامك؟

نعم و لا ...

أنا Şaşmaz'dan نجاتي بولات، أود أن أضيف الكثير. لكن باركر تقوم به خطوة فعلت، ويقول لك عندما تنظر خارج، وسوف يرون عكس ذلك. هذا هو الشيء الذي جلبت لي بولات.

حتى لا تلعب Şaşmaz'ı اللعب بولات نجاتي؟

أي محاولة من هذا القبيل. أنا لن لا ليست هي نفسها كما فعل. لكن تعلمت أيضا Polat'tan.

أثقل POLATTAN سمعة

ماذا تعلمت؟

تعلمت منه كيف كان يفعل في مواجهة الصعوبات التي واجهتها تفضيلاتهم. يمكن أن اهتمامه في الأسرة على جعل هذه المهمة من التوازن بين الحروف. رؤية هذا، وأهنئ بولات.

غسالة ينتقد ذلك؟

انها لا يأكل، لا تنام. (ضحك)

ليس الإنسان؟

بدأت مؤخرا فقط لمعرفة الصفات الإنسانية. لذلك لم نكن في حاجة إلى مفهوم سلسلة. انه لا يريد لقضاء بعض الوقت تظهر جوانب نمط. على سبيل المثال، مجموعة ويقول مرحبا لشخص الدخول في البيئة الجديدة. وقال انه يجب ان يكون هناك وقال هناك.

في ذلك الوقت، مثل سوبرمان ...

نعم، بطلا.

Eskimeycek زي سوبرمان من أي وقت مضى، وسوف كم من الوقت سيستغرق؟

استمرارا للعمل الذي لا أعرف، ولكن لاعب مثله. ميزة لمدة أطول. سيذهب حتى تتوقف. سلسلة من هذا النوع في أمريكا، والناس الحصول على كبار السن. آل باتشينو "إن Godfather'da، ولكن لعبت على الكلمة المنطوقة. في المقابل، اتخذ العديد من جزء في البناء. وسترون في المستقبل.

باركر هو المشروع؟

رقم

أين أم لا نفهم؟

والعلامة التجارية في الدولة من المشروع والجمهور لديك واحد منا يحاول إزالة أكثر. Senaristlerimiz، في بعض الجوانب باعتبارها törpülediler بولات بطل لقمع.

لقد تلقيت منذ بداية سلسلة من التهديد؟

لا لدينا سلسلة إزالة مباشرة. وادي الذئاب، وكذلك الإرهاب.

الذي أثقل، أو باركر شهرة هو؟

في البداية، وأثقل من باركر. لأنه لم أكن أعرف التمثيل. ذهبت لأول مرة على قدم المساواة لسيت derecedeydim إضافات. وكان القائم بأعمال ثقيلة جدا بالنسبة لي. لكنه كان أيضا فرصة. باركر هو أيضا عديم الخبرة جدا في الطابع المافيا. لذلك، شريطة الامتثال مكان Polat'la نجاتي، وكانت قلة خبرة. أنا استخدم هذا الوضع لتحويل ميزة لها. في فترة ما بعد ذلك بدأت أشعر بثقل الشهرة. الناس دون كسر لون البشرة، وبطبيعة الحال، والبقاء هناك، كان من الصعب رسم طريقتي الخاصة.

ماذا فعلت لحمايته؟

تماما كما في الحياة، واخترت أن أحب الناس. Özelimi مشتركة فقط مع عائلتي ورفاقي. وبالإضافة إلى ذلك، والرياضة أو الأنشطة الأخرى، في محاولة لجعل بيتي.

لم أستطع أن أتكلم لغة أربعة لاعبين

هل أنت في عداد المفقودين من لا؟

في عداد المفقودين، بطبيعة الحال. لأن العيش مع الجمال وفير من بلدي. Gezgindim قبل التمثيل. لقد سافرت على جزء كبير من تركيا. ولكن بعد بدأ الاحتلال gezememeye. وأتساءل في الوقت التوقيع اليوم عندما ذهبت للقيام بأي نشاط آخر، أو لديك ما يدعو للقلق. ولكن أريد فقط أن تشرب القهوة.

أحب دائما على التنقل من خلال دعوى قضائية؟ أو شيء من هذا متعمد؟

لا أن باركر زي لي. كنت واحدا يحب بالفعل أن يرتدي بدلة. بدلة وربطة عنق، ما عدا يوم الأحد، والشنق دائما. وكان ذلك لأن الشركات هي في حياتي العملية السابقة. لقد أصررت على ارتداء نفسه هناك.

ويتم رصد وادي الذئاب، حتى أكثر من لعبة وطنية،. ما رأيك يجذب الناس إلى سلسلة؟

Seneryonun جيدة، ويرجع ذلك إلى وجود قوي وديناميكي. الشخصيات في الحياة، ولدت، وتزايد والموت. لأنه يجذب انتباه الجمهور لفترة قصيرة من إقامته. Senaryolaştırıyoruz يمكنك ان ترى كل شيء في حياة الناس.

وادي الذئاب في سلسلة من ذكورية جدا. من الشخصيات القوية جدا الإناث، ولكن العاطفة لا ...

وعثر على بداية المسلسل لم تكن للحب وبولات أليف. بسبب عمله وأحبائهم الذين لديهم لتغيير هوية لرجل، "أنا ليست لك، كما يقول. معالجتها في قصة حب جميلة جدا على ما أعتقد. بعد محاكمة عدد قليل كان seneryoda. بعد فترة من الوقت، لأن الجميع لا تسبب أي حب في البرنامج التلفزيوني، لماذا لا نساء، "وقال انه بدأ في طرحها. حاول الكتاب أيضا، ولكن نوع من الاعتصام.

لرغبات الجمهور اعتمادا على كم من هذا البناء؟

توجيه الجمهور لدينا لم يحدث أبدا. ربما لأنك عندما تنظر في الجمهور أو أكثر، وأنا لا تأخذ في الاعتبار أن يؤدي إلى الخطأ. لم يتعرف أي شخص على ا الحب. وقالوا لكنني أتساءل عما إذا كان birsevgi الحب،. وضع الحب الزواج.

كتبت لك مقالا عن Yazicioglu محسن. وتدرج هذا الحدث في المسلسل؟

لا أعتقد ذلك. Senaristlerimiz يعرفونه أفضل. كتب محسن بك توفي، لذلك جميع وليس لي فقط. كنت قد كتبت، ولكن لا علاقة له مجموعة.

ارتبط وادي الذئاب مع الدولة بذل المزيد من الجهد؟ الرئيس يدعو بلاه بلاه ...

كم هو شيء سيء في وقت مبكر من سلسلة وصف المافيا. ولكن قيل للغوغاء أن مرارا وتكرارا. ثم بدأت بارونات ان اقول. في الواقع، وقال للاعبين من الحصى. ثم أراد لنا أن نقول للمنظمة ارهابية. ثم أراد أن عدد لتوضيح ما يكمن وراء الارهاب رفعت. الأحرف التي أنشئت خلال هذه الإرشادات التفصيلية. كانت جيدة وسيئة. لديهم أي اتصال مع بعضها البعض. هناك، فقط الأحرف رمز. يمكن لهؤلاء الناس ان اقول ان اسم مرة أخرى لباركر. لذلك لا وقد يرمز الى الرئيس.

لذلك كم من هذه السلسلة واتخذت من خلال السماح للمافيا؟

حتى تعرف. لا عينة من المافيا في تركيا. إنتاجات عن نظرة العالم في الشخصيات المافيا، والسلوك والملبس وkuşamları بإنشائه.

الهيكل الإداري دائما، أخيك. كيف يمكن يحكمها شقيق، وعلم النفس؟

تشاورت مع أسرتي اضطررت الى اتخاذ قرار لتمثيلها. الهيكل الإداري ذلك الوقت كان معارضا عائلتي إلى واحد. ولكن الآن أنت دورا جيدا في أن أنتجت "كما يقول.

لماذا لا يريد ذلك؟

يتسبب ب "اللعب إذا كنت وكنت قد للعب" قال انه يعتقد. وقالت انها لا تريد للأمام الكاميرا. والسبب الثاني ل"أعرف جيدا أنه سيكون من الصعب بالنسبة لي. لا أستطيع أن أكتب 'قال. ثم رأى مزايا معرفة أفضل. وأضاف باركر أن طبيعة بعض الميزات.

ما الذي لديك Polat'ta؟

القيادة بسرعة وحيوية.

ينتهي هذا المشروع حتى الانتهاء من العمل؟

اريد ان يكون أفضل منها. انا منفتح على عروض من الفيلم، ولكن يجب أن يكون سيناريو متين. الوقت في الفيلم هي فقط لفترة ثلاثة أشهر. للأسف، يتم كتابة السيناريو في تركيا بدأت بعد ثلاثة ايام من اطلاق النار. وأود أن يشارك في المرحلة التحضيرية للمشروع واسع. كتب وسيبدأ التصوير في غضون شهرين بعد Seneryosu. يمكنه أن يقبل oynamıyı الظروف. هذا المبدأ.

لذلك لا صوت kullanmayacakmısınız الخاصة؟

في الواقع، أريد أن أستخدم صوتي. فيلم وادي التركية من العراق وولفز، العربية والكردية والانكليزية تحدثا. أصدقاء غنى لي: "أتمنى لك konuşmuşsun لطيف جدا وغنيت لك 'قال. في الواقع، بكل لغات لم تستخدم هذه الميزة، على الرغم من حساسية. لست طرفا فاعلا يتحدث أربع لغات.

بولات، عندما إهانة لا أستطيع مقاضاة

Yazete ذلك الوقت، وأداة للكم للتعبير عن نفسك؟

نعم. وكان باركر دائما علينا بسبب الحمل. وقال بولات هو أن تكون اهانة. إذا كان başvurduğumuzda محكمة "هذا ليس صحيحا" وقالوا. لأنه في ظل مجموعات صورة بلدي، ولكن باركر يكتب. لا يمكنك رفع قضية تشهير في أي طابع سلسلة من المحكمة.

لماذا لا يمكنك فتح القضية إلى محكمة حول هذا الموضوع بعد الآن في هذا. بولات والشتائم ليست نتيجة لك ...

لا، لكنه قال لي إن لي. لأن هناك ملمح الشتائم. وقال بولات لي أكثر من الكلمة.

أهملت نجاتي، ثم ...

لا، انها مجرد صورة الشعب الرأس.

كنت نشيطا في مجال الصحافة؟

نعم. بأخذ 12 عناوين الصحف في اليوم الواحد.

الجانب الذي منه؟

لا جانب واحد. نحن لم نكن طرفا فيها بالفعل حتى الآن. فإن سلسلة لا، لن تكون في الصحف اليومية. ولكن ليس بالنسبة لنا لجانب من إحدى الصحف.

لكن باركر تقول إنها زوايا مثل ذلك، ولكن العار صورة توقيع صور باركر ...

في الواقع، لم أكن أعتقد الصور سيكون من الافضل لو قالوا، ولكن الصور أصدقاء. اعتدت أن ليس لديهم الوقت صور çektirdiğim سابقا. حصلت على نفس الرد على التعليقات من محرر. ولكن الصورة جعل halimle المدني.

إذا لم يكن لممارسة الرقابة الذاتية لانها تأتي من ضمن هل تكتب مقالاتك؟

لدي خبرة في ضبط النفس واستخدامها. لكن وأنا أكتب لانها تأتي من خلال البيانات. كما يمكن ان تقرأ على حد سواء، في محاولة لكتابة شيء بسيط ومتين. 'السبب لا يمكنك قراءة المجلة قبل ثلاثة إلى خمسة أشخاص.

حتى يصبح Yazete هل توقف موقع المراد طباعتها؟

لا اعتقد ان كثيرين. لأن طليعة من شبكة الانترنت اليوم من الصحافة. تكاليف الطباعة هو أيضا عالية جدا.

تعمل في الصحافة، لم أكن أريد أن

هل قمت بتثبيت صحيفة الإنترنت. تسمية Yazete لماذا؟

وكان اسم بالفعل العديد من المواقع ذات الصلة أنباء. بعد بحث طويل لقد وجدت بعض الاسماء على ذلك. Yazete'ydi واحد منهم. وقال Yazete أن يأتي من الكتابة ويريد أن تكون العلامة التجارية الخاصة بنا.

نجاتي Şaşmaz'ın Yazetesi هذا بعد ذلك؟

رأي بواسطة عمر لطفي ميتي.

والهدف من هذا الموقع؟

كانت هناك أوقات المقبلة أيضا إلى وادي الذئاب على القمة. ولكننا لم نرد على كل هذه الخطابات. أحيانا علينا أن نحاول تفسير خاطئ المتصورة وغير مكتملة. هذا هو موقع إخباري مع عمر بك، هذا المحصول في ذلك الوقت؟ تحدث.

بمعنى من المعاني، وصحف أخرى هل تنتقم؟

رقم أردت فقط أن تحصل على أصواتنا. لأنهم لا يعرفون ما يجري انتقاص الناس. أردنا كسر هذه الأفكار المسبقة، واسمحوا لنا شرح أنفسنا. لكن عمر بك، والمشروع، وقضيت 1 غير مريح، واضطررت للاستمرار. إلا أنني لست صحفيا، مجرد قارئ. على الرغم من اللاعبين تريد أن تكون لاعب وأنا، على الرغم من الصحافيين يريدون أن اخراج الصحيفة.

لماذا تفعل أشياء غير مرغوب فيه؟

لدي وظيفة مطالبة، خصوصا بعد وقوعها، وإذا كنت لا تفعل ذلك. على سبيل المثال، كنت أحب كاتب عمود.

بولات، لتفادي الأضرار التي لحقت من المعتاد كنت لا توافق على المقترحات؟

نعم. على سبيل المثال، لا تستخدم صوت بلدي لتشويه شخصية باركر. بولات، وهناك صوت استخدامه. للمشاهد غير مألوفة. لقد فعلت شيئا خارج وادي الذئاب في الفكر وهذا المشروع له آثار. لذلك أنا شنق المشاريع.

تنويه: كل حوار حقوق نشر افتتاحية في شركة الصحافة اخبار جميع الحقوق محفوظة. تشير حتى العمود مصدر في جميع / لمن الأخبار التي لا يمكن استخدامها دون الحصول على إذن خاص.
ومع ذلك، نقلت والتحرير في جزء أ / من هذه القصة، ونقلت في افتتاحية التقرير / الأخبار متاح إعطاء جود صلة نشطة.
Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url