ŞAHSIM ADINA ALDIĞIM İLK ÖDÜL''

ŞAHSIM ADINA ALDIĞIM İLK ÖDÜL''



Ünlü oyuncu Necati Şaşmaz Uluslararası Tüketici Kalite Zirvesi ödül töreninde görüntülendi.

15 Mart Dünya Tüketici Hakları Günü'nde Tüketici Akademisi, Çırağan Sarayı'nda 25. Uluslararası Tüketici Kalite Zirvesi düzenlendi.Star Tv Süper Starlife ekibi tarafından görüntülenen geceye Hande Yener, Sinan Akçıl, Ömür Gedik, Orhan Gencebay gibi ünlü isimler katıldı. Tüketici Akademisi tarafından en iyi dizi oyuncusu ödülüne layık görülüren Necati Şaşmaz , şahsı adına ilk kez ödül aldığını ve çok heycanlı olduğunu söyledi.

YENİ PROJE MÜJDESİ

Ayaklıgazete.com’un haberine göre , Kurtlar Vadisi dizisiyle büyük beğeni toplayan Necati Şaşmaz ödül töreni sonrasın da basın mensuplarına açıklama yaptı. '' BU ödüle layık görüldüğüm için çok mutluyum herkese teşekkür ediyorum'' dedi. Gelecek sezon yeni proje müjdesi veren ünlü oyuncu ''Küçük kardeşim Zübeyir'in hazırladığı bir kaç proje var bunlardan birini değerlendireceğiz'' dedi.

''KENDİ DİZİMİ İZLEMİYORUM''

Basın mensuplarının ''Siz hangi dizileri takip ediyorsunuz?'' sorusu üzerine cevap veren Necati Şaşmaz '' Ben hiç bir diziyi takip edemiyorum hatta kendi dizimi bile izleyemiyorum çünkü çok yoğun çalışıyoruz'' dedi. (Ayaklıgazete.com)

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url