إنتاج أول صاروخ تركى موجه بأشعة الليزر İlk Türk füze üretimi lazer yönetti

تركيا اليوم : استلمت القوات المسلحة التركية الدفعة الأولي من الصواريخ الموجهة بأشعة الليزر التي يجري إنتاجها للمرة الأولي في تركيا تحت اسم "الرمح". ومن المقرر أن يُستخدم الصاروخ في الطائرات المروحية من طراز T-129 التركية – الإيطالية الصنع، بحيث يُستخدم الصاروخ في القصف الجوى نحو الأرض ويمتلك مدى يبلغ 8 كليومترات.

وتقوم شركة "روكيتسان" للصناعات الدفاعية بإدارة مشروع إنتاج هذا الصاروخ،حيث تم التوقيع علي اتفاقية بين شركتي "روكيتسان" و"MSB" بقيمة 28 مليون دولار أمريكي من أجل تطوير صاروخ "الرمح".
وتخطط تركيا لاستخدام هذا النوع من الصواريخ الموجهة بأشعة الليزر في الطائرات المروحية "كوبرا" و"سوبر كوبرا" التي اشترتها من الولايات المتحدة الأمريكية
Türkiye Bugün: Türk silahlı kuvvetleri adı altında Türkiye'de ilk kez üretilen lazer güdümlü füzelerin ilk toplu aldık "mızrak". İtalyan yapımı, böylece yere doğru hava bombalama kullanılan ve füze 8 kilometrelik bir menzile sahip - T-129 Türk model helikopterlerinde kullanılan füze kaynaklanmaktadır.

Anlaşmanın iki "Rukitsan" ve US $ 28 milyon "MSB" değeri bir füze geliştirmek için arasında imzalanan bu füze, bir üretim şirketi "Rukitsan" savunma sanayi proje yönetimi "mızrak".
Türkiye'de helikopter Amerika Birleşik Devletleri satın alınmış, "Cobra" ve "Süper Kobra", lazer güdümlü füzeler bu tip kullanmayı planlıyor
.

Aucun commentaire

Fourni par Blogger.