ترجمة: لقاء نجاتي شاشماز نجم العدد الأخير من مجلة 'ترينديÇeviri: Derginin 'Trendy son sayısında Necati Chacmaz yıldızı Tanışın

[center]ترجمة: لقاء نجاتي شاشماز نجم العدد الأخير من مجلة 'تريندي






[b]ترجمة: لقاء نجاتي شاشماز نجم العدد الأخير من مجلة 'تريندي



Necati Şaşmaz trendy dergisi resimleri ...


نجاتي شاشماز (مراد علمدار) بطل مسلسل وادي الذئاب تحدث الى بينار يلماز من جريدة الحرية التركية و وضح بعض الامور الهامة .
...


و هذا هو نص المقابله :


ببدلته الرسمية، رجل بنظرته الحادة، و كل لحظه يشعرك بجهده العالي و رسميته... هذا ما كنت انتظره لدى زيارتي الى موقع تصوير وادي الذئاب و مقابلة بولات علمدار . و لكنني كنت على خطأ ! فالروح المرحه و الضحكة العالية لمراد علم دار جعلتني متحيره و متفاجئه. وردا على سؤالي


هل ممكن ان تمثل كوميدي ؟
قال "كيف انا امثل" لا استطيع ان امثل شيء كوميدي قبل ان ينتهي هذا المسلسل
و قال نكتة بهذا الخصوص قائلا لقد بدأت بكتابة السيناريو !


لقد رايناك في دعاية المسلسل الجديدة و انت بدقن و شارب و لكني اعتقد انك لم تتحملهم فقمت بحلاقتهم...


ليس هناك مشكله ! انا امثل في هذا المسلسل منذ ثماني سنوات، في مسلسل وادي الذئاب و لم يكن لي دقن. و كنت كل يوم احلق دقني لذلك بدا جلدي يتهيج . فقررت ان اترك جلدي يرتاح قليلا بالصيف .


الرجال لا يحبون ان يحلقوا دقونهم كل يوم اليس كذلك ؟


طبعا هذا شيء يشعرك بالضجر بعد فترة معينة. مع انني كنت في الماضي احب حلاقة الدقن ولكن عندما بدات العمل واصبح الشيء اجباري فان الانسان يضجر من ذلك. ويحتاج الى تغيير. لذلك تركت الدقن في عطلة الصيف.


كيف كانت ردة فعل الناس ؟


لانهم لم يروني من قبل بالدقن لم يكونوا يعرفوني. لما كان الناس يمروان من جنبي كانوا يقولون يشبه بولات.يعني كنت مرتاح...


هل اصبح ثماني سنوات لمسلسل وادي الذئاب ؟


حتى اننا ندخل عامنا التاسع... بدانا التصوير في عام 2002


ما هو السر كونه نجاتي شاشماز ؟


اعتقد ان السر مخبا في السيناريو... وكمان انا ما ظهرت على التلفزيون من قبل وما مثلت اي دور قبل ذلك ، و هذا الشيء زاد هذه الحقيقة. كما انه سبب مهم لاختيار المسلسل وحبه على ما اعتقد.


انا توقعت ان عمر هذا المسلسل سنه او سنتين هل كنت تتوقع تطور الاحداث بهذا الشكل قبل تسع سنوات ؟


لا. كنت اعرف ان المسلسل سينجح. و كنت اؤمن اننا نعمل عمل جاد و مكثف. و لكن كنت اتوقع ان يستمر سنه او سنتين على الاكثر. لم اكن اتوقع انه سيتحول الى ظاهرة بهذا الشكل.


في هذه المرحلة تطرقتم لبعض المواضيع الحساسة، وان انتقاد مثل هذه المواضيع يحتاج الى جسارة كبيرة. ما هو مصدر جسارتكم هذه ؟


الاتراك يحبون الشجعان. و نحن نعرف الشجاعة في مسلسل وادي الذئاب بمقولة جميلة جدا : "الذي يفكر في نهايته لا يمكن ان يكون بطلا" . بالطبع نحن ضد شجاعة المجنون. نحن نردد هذه العبارة بالاخذ بعين الاعتبار العقل و المنطق لما يحيط حولنا و التفكير بما سيحدث فيما بعد . و هذا يلزمه بصيرة و تحليل. خصوصا اصدقائنا في السيناريو ينتبهون لهذا الشيء كثيرا. وكون المسلسل له كتله متفاعله "مسلسل وادي الذئاب" اذا اظهر مكانا ما فان الكل يعود لمشاهدته لذلك نحرص على التركيز جيدا عند كل مشهد... لذلك يجب عمل بحث و تحليل ثم عمل خيال جيد له .
بعد هذه المشاهد هل تحس نفسك بطلا خارقا في حياتك اليومية ؟


طبعا. انا اشرب شاي 50 مره في اليوم ، كل واحد يمكن ان يعملها ؟ انا بطل خارق !


هل تستطيع التصرف كما تشاء بوجود هذه الكتلة الكبيرة من المعجبين ؟
...
اتصرف وامارس حياتي و لكن عندما يكو هناك اناس ممكن انهم ينتقدوا و يتابعوا احاول ان اتصرف بشيء مناسب جدا.


لست على استعداد ان تسبح بالبدلة الرسمية


لا ، انا كتير ذهبت للبحر. لدي صور بملابس السباحة. مثلا يحكون بولات علمدارلا يلبس قبعه، انا البس قبعه و البس نظاره، و البس ملابس رياضيه. ليس فقط هذه السنه وانما في كل صيف انا مرتاح. انا فقط لاني في طاقم الادراه في الشركه البس بدله و فيما عدا ذلك البس ملابس رياضيه فانا انسان افضل ان البس الملابس الرياضية. على الاغلب الناس تعتقد اني حتى الساونه ادخلها ببدلة رسمية. مثلا قبل سنوات دخلت بركة سباحه في منطقة الاناضول. صاروا يحكوا "آاه ما عم نصدق... انه رح نشوفك بملابس السباحة" . حكيت نعم. انا لست على استعداد للسباحة بالبدلة الرسمية. و ارادوا ان يلتقطوا صور. و لكني اعتذرت منهم و قلت لهم انا هنا من اجل السباحه.


في ضل احساسك بانك تحت انظار الناس بيكون التركيز صعب ؟


ممكن الناس لما ترى احدا مشهورا لم يفابلوه من قبل يريدون التقرب منه و الحديث معه. و احيانا منهم من يحكي كلاما ليس له معنى ولكن يتكلمون بهدف الكلام فقط . ومن الممكن يعرفون انهم يحكون شيء ليس له معنى يكون هذا بسبب التوتر. ولكن عند الرد عليهم بهدوء وبكلام منطقي يحاولون ضبط انفسهم و يرتبون كلامهم في معظم الاحيان . في النهايه هم يريديون ان يتشاركوا معي بعض الاشياء لذلك لا يمكن ان نخجل الناس.


لقد انتقل المسلسل الى قناة تي ان تي. فهل سيكون هذا اصعب ام اسهل للوصول الى المشاهدين ؟


مثلما يوجد يوم محدد و ساعه محدده لوادي الذئاب فان له مشاهدين محددين ايضا. و لا تهمه القناه ... انا لا احمل قلق اعباء هذا الموضوع.


هل تتحطم اذا خرج بولات علمدار من حياتك ؟


بسبب الاعمال التي ساقوم بها فيما بعد فانه سيعرني بالسعادة.


بمعنى اعمال جديده ؟


طبعا. لانه هناك الكثير لاعمله. و اخطط له و السيناريوهات التي كتبتها... لا يمكن ان اعمل منهم اي شيء حاليا، لاني اقوم بدور بولات علمدار. ولكن هذا ليس هيكلي، هذا مجرد زي ارتديه حتى انه ليس لحمي.


كم سيستمر وادي الذئاب ؟


انا اعتقد ان هذا الجزء هو الاخير ولكني لا اريد ان اتلفظ بكلمة اخير. لان كاتب السينارو و المشاهدين و نحن ايضا لا نريد لوادي الئاب ان ينتهي. و لكن بالطبع بشكل ما سوف ينتهي.


انا فرحان بالحب الالهي


انت انسان متواجد امام اعين الناس منذ عشر سنوات تقريبا. ولكن حتى الان لم نرى احد
بجانبك . لا نعرف شيء عن حياتك الخاصه... ليست عندك حبيبه ؟


هناك شيء اسمه الحب الالهي انا سعيد كتير معه. هو دائما بداخلي و حولي و بجانبي... اعيش معه.


الا تريد ان تكون لديك اسرة وان تكون ابا ؟


طبعا لازم يكون في اطفال . حتى يصنعوا مستقبلنا. و يعيشوا اقدارا جيده... و لكن هذه الاقدار ليست في يدينا ....
[Center] çeviri: Derginin 'Trendy son sayısında Necati Chacmaz yıldızı Tanışın

[B] Çeviri: Derginin 'Trendy son sayısında Necati Chacmaz yıldızı Tanışın


Necati Şaşmaz modaya Dergisi resimleri ...


Najati Chacmaz (Murad Almadar) Serisi şampiyonu, ve Pınar Yılmaz Türk gazetesi Özgürlük Kurtlar Vadisi konuştu ve bazı önemli şeyler açıkladı.
...


Bu röportajın metni:


Bbdlth resmi, keskin bir adamın görüntüsü, ve her an onun çaba ve yüksek sorulmak hissettiriyor ... Ben Kurtlar ve Polat Almadar mülakat Vadisi çekerken siteye ziyaretim bekliyorum budur. Ama yanılmışım! Mizah ve kahkaha yüksek Murad evin ruhu şaşırmış ve şaşkın beni haberdar etti. Soruma yanıt olarak


O bir çizgi roman mümkün mü?
Bu dizi bitmeden "Ben temsil nasıl," Ben komik bir şey temsil edemez
Ve bu özel şaka Senaryoyu yazmaya başladık, söyleyerek, dedi!


Ben propaganda gördüm seni ve yeni seri Bdguen ve Sharp, ama ben bunu yaptım Tthmlhm Bhlaguethm değildir sanırım ...


Hiçbir sorun yoktur! Ben Kurtlar Vadisi'nde dizi, sekiz yıl önce bu serinin temsil ve ben hiçbir Dguen vardı. Her gün ve ben Dgueni Athaj cilt görünüyordu haklıydı. Bu yüzden cilt küçük bir yaz rahatlatır ayrılmaya karar verdi.


Erkekler her gün Dqounam değil tıraş sevmiyorum?


Tabii ki, bu şey, belirli bir süre sonra yorgun hissettiriyor. Ben Adakkn tıraş gibi, geçmişte sizinle beraberim ama çalışmaya başladı ve ne zaman zorunlu bir şey, daha kızgın bir adam oldu. Ve değiştirmek gerekiyor. Bu yüzden yaz aylarında Adakkn tatil bıraktı.


Halkın tepkisi nasıldı?


Onlar Badakkn beni görmedi Çünkü beni bilmiyordu. Yanımda Amarwan gelen insanlar gibi dediği gibi Polat. Sen rahat Demektir ...


Eğer Kurtlar Vadisi serisi sekiz yıl oldu mu?


O yüzden, dokuzuncu yıl giriyoruz ... Biz 2002 yılında filme başladı


Najati Chacmaz olmanın sırrı nedir?


Ben senaryoda gizli önbellek düşünüyorum ... Keman ve daha önce TV'ye çıktı ve önce herhangi bir rolü oluşturuyor ve bu şey bu gerçeği artmıştır. Aynı zamanda dizi ve aşk seçimi için önemli bir nedeni, sanırım.


Ben bu serinin ömrü bir veya iki yıl dokuz yıl önce bu şekilde olayların evrimi bekliyor musunuz öngördü?


Hayır. Ben dizi başarılı olacağını biliyordum. Ve bir çok çalışma ve yoğun çalışma olduğuna inanıyoruz. Ama en azından bir veya iki yıl devam etmesi bekleniyor. Ben onun böyle bir fenomen olacağını beklemiyorduk.


Bu eleştiri gibi bazı hassas konularda, bu aşamada Ttrguetm anda ve bu konularda agresif büyük gerekir. Kaynak Gesartkm Bu nedir?


Türklerin cesur seviyorum. Biz biliyoruz ve Kurtlar Vadisi dizi cesaret çok güzel bir atasözü vardır: "sonunda düşünüyor bir kahraman olamaz kim." Tabii ki deli cesareti karşıyız. Biz dikkate zihin ve bizi çevreleyen şeylerin mantığını alarak ve daha sonra ne olacağını düşünerek bu ifade tekrarlayın. Ve bu onun fikir ve analizleri vardır. Özellikle senaryoda dostlarımız çok bu şey dikkat. Biz de her sahneyi odaklanmak için istekli bu nedenle bir yer gösterilirse serisi interaktif "Kurtlar Vadisi dizisi" bir kütleye sahip olması, toplam getiri görüntülemek için ... Böylece araştırma ve analiz çalışmaları ve daha sonra onu iyi bir hayal gücü çalışmalıdır.
Bu sahne sonra kendinizi günlük yaşamda bir süper kahraman hissediyor musunuz?


Tabii ki. Ben çay 50 kez bir gün içiyorum, her biri yapabilirim? Ben süper kahraman değilim!


Eğer taraftar bu büyük kitlenin varlığını istediğiniz gibi hareket edebilir?
...
Hareket ve hayatımın pratik, ama Leko zaman eleştirmek ve çok uygun bir şey gibi davranmaya çalışın takip edebilirsiniz insanlar vardır bırakacağım.


Ben takım elbise Resmi yüzmeye hazır değilim


Hayır, ben denize gitti Kter. Ben yüzme giymiş bir resim var. Örneğin, bir şapka giymiş Polat Amadarla söyle, ben şapka ve güneş gözlüğü Giyim, Spor Giyim ve giyerler. Bu yıl ama her yaz ben rahatladım değil sadece. Ben şirket giyim takım elbise İdari personel ve am Athletic adam dışında giymek, sadece, çünkü ben spor giysileri giymek için tercih duyuyorum. Çoğunlukla insanlar bile Alsawneh resmi bir takım elbise tanıttı düşünüyorum. Örneğin, yıllar önce, Anadolu bölgede yüzme havuzu girdi. Onlar oldu söyle bana "ne, aaah ... o Nchovk yüzme kıyafetleri memnuniyetle inanıyorum." Evet dedi. Ben resmi bir mayo için hazır değilim. Ve fotoğraf almak istedim. , Ama ben onlara özür diledi ve yüzmek için buradayım söyledim.


Bacon'un odaklanmak zor gözlerinin altında insanların duygularını Kayıp?


Afabloh ile meşhur birini görmek mümkün olduğunca İnsanlar ona yakın olsun ve onunla konuşmak istemiyor. Ve bazen onlara bazı kelimeler bir anlam ifade etmiyor, sadece konuşma konuşmak söyler. Çünkü bu gerilimin bildikleri birşey hiçbir anlamı yoktur söylemek mümkündür. Ama sakin onlara cevap ve mantıksal kelimelerin kendileri ayarlamak deneyin ve çoğu durumda, kendi kelimeleri düzenlemek zaman. Sonuçta, onlar da bana bazı şeyler öyle utangaç insanlar olamayacağını Aredion paylaşabilirsiniz.


Biz TNT kanalı serisi taşındı. Bu daha zor veya daha kolay izleyicilere almak için mi?


Belirli bir gün ve kurt belirli saat olmadığı gibi, vadi gibi belirli bir hedef kitleye sahiptir. Kanal ve umursamıyor ... Ben bu konunun sorumluluğunu taşıyorum endişelenmeyin.


Size hayatınızın Polat Almadar dışarı çökmesine varsa?


Çünkü iş daha sonra da mutlu Saarna olacak.


Yeni bir iş duygusu?


Tabii ki. Yapacak çok şey var çünkü. Ve ben onu ve senaryoları için plan ... Ben Polat Almadar oynarlar, çünkü artık onlara bir şey çalışmıyor. Ama bu sadece ben o sıska değil bu nedenle bir kostüm giymek olduğunu, yapısal değildir.


Nasıl kurtların vadiye olacak?


Ben bu son parçası olduğunu düşünüyorum, ama Atelfez kelime son çare istemiyorum. Yazar Alsinaro ve izleyiciler, ve biz de Aliab Vadisi bitirmek istemiyorum çünkü. Ama tabii, ne kadar sona erecek olan.


Ben komik İlahi seviyorum


Bir adam on yıl önce insanların gözü önünde olan vardır. Ama şimdiye kadar biz bir görmedim
Senin yanında. Biz kendi yaşamı hakkında hiçbir şey bilmiyorum ... Siz sevgili değil mi?


Ona Kter mutluyum ilahi aşk gibi bir şey yoktur. Içimde ve etrafımda ve yanımda her zaman ... Onunla yaşamak.


Aileniz olmak ve baba olmak istemez?


Tabii ki, çocuklarda gereklidir. Gelecekte yapmak için. Akdara ve iyi yaşamak ... Ama bu kaderi bizim elimizde değil

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alhadi11.yoo7.com
Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url